2010年9月26日星期日

Bastardization vol. 2

1.前排聽李嘉誠話: "君子愛財,取之有道" 0個時,已經有d疑心.上星期見到佢同胡錦濤握手,明晒!原來"取之有道"的"道"唔係指道德,而係指"渠道"/"門路".一睇張相,就知佢唔止大把門路,而且是康莊大道,直通天庭.其他大粒佬又唔駛咁熨的,你地都有路,不過係羊腸小徑0即.


2. 睇住胡總將相,不禁就羨慕起來: 點解人地年紀大我一倍,頭髮多我十倍的? 霸王搵乜鬼成龍賣廣告0丫,搵胡總好過啦!就算真係出事,胡總做代言人,真的假得了!?不過倒轉頭諗,中國除了騙子之外,乜野都可以係假,會唔會胡總個頭髮都係假的呢?甚至連胡總都係假的,睇佢每個笑容,每下拍手都咁機械化.說不定真的胡總早已被江澤民除掉了,這個胡錦濤機械人八號(簡稱胡八)由國安部開發,搖控器當然就在老江的床頭度啦......(我覺得可以以此寫一篇科幻小說播)


3. 胡李會之中,曾蔭權明顯被冷落了.想起陶傑年初的一句: "梁英不振,曾華不俊,曾蔭無權" 倒係應棍.


4. 土庫曼( http://zh.wikipedia.org/zh-tw/%E5%9C%9F%E5%BA%93%E6%9B%BC%E6%96%AF%E5%9D%A6 )真是一個奇怪的國家,但沒有入麼新聞從業員留意到.前幾年,我從Colors看到土庫曼評為世上最冇新聞自由的國家之一(好似係尾三,第尾當然係北韓).年初讀報,全球最快樂的國家之中,土庫曼居然排十七(香港好似係80名以外),跟不丹差不多,已經覺得奇怪.上星期,從報紙得知原來土庫曼的捐獻/義工的排名是全球第五!!

一般來說大家都喜歡將無新聞自由=獨裁=貪污=人民不快樂/被欺壓.但究竟土庫曼發生的係什麼一回事呢?有一天我一定要到這個國家走走看個究竟.


5. 聽老豆講,由於西環地鐵站的其中一個出口將開正0係南雄大廈(我少時的住處)對面,我以前住的單位因而炒到上280萬,比我們賣出時升了差不多三倍.所以話0丫,真係一命二運三風水,0個時冇搬就好囉.好在而家置富花園也升了唔少,我同老豆講: 不如賣左佢轉租啦.除非佢十年內唔趺市,否則至少平手.估唔到佢都有咁諗,真係醒目左播,老豆!

細時唔識野,住開單棟樓就想轉下住屋苑.搬去置富的決定中我都落左不少咀頭,一來因為向海(南雄的單位以前望到一角仔海,後來遮晒),二來時小學有個靚女同學(好似叫陳凱欣?咁上下啦)住隔離的簿扶林花園(但我從未遇過佢,又或者只係我唔認得佢).住落才知到大鑊: 冇街行,冇社區,冇球場,夜晚想落街食碗粥都冇.點似西環有街坊,有人情,有街行,有波打,有機打,仲可以上天台飛垃圾桶蓋訓水喉管咁過癮?有生之年希望我可以0係南雄買返一個單位,於願足矣.

我都唔明點解有人會覺得西九0個炸漾日居,凱旋門,天璽好住?係,係有個維港景.但一落去除了個商場之外只有六條冷冷的行車線同埋一個荒漠.夜晚落去條路越闊越覺得冷清無人氣.咁住落去有乜意思?

所以話,如果問朋友世界上你最鐘意邊個城市,而佢一答就答得出葡萄牙的里斯本的話,呢個人一定有計傾.唔明?去過你就明(如果你係同路人的話).

沒有留言: