2008年12月22日星期一

公司派對2

相片來自notice board,我用手提影比較矇,冇辦法啦!


留意圖片最右那位女孩,我同佢同枱,而佢對奶大到成日趺出來咁滯.令我不禁喃喃自語地說: "漏奶呀,漏奶呀"
英國波,真係好睇d呀0下!

正面睇,都幾靚女.十七歲,青春無敵,無唔同d.


umum......左邊0個個就係傳說中的Gill,我每日返工見到佢都用眼神避開,因為佢係我人生中見過最恐怖的樣子,活像一副枯顱骨!我每次見到佢都打冷震.佢身邊的係傳說中同佢有一腿的同事,睇怕都唔係傳說.只是literally條佬點同佢造愛的呢?換著我,抹上十樽印度神油也舉旗不定呀!!

中為我老闆卜.曉治,右為佢老婆.佢話為左同我坐同一枱先唔坐管理層0個張枱.好感動呀!!


未開枱已飲了兩杯香檳兩pint啤酒三杯紅酒......咁梗係high d啦......右為保羅.諾加的老婆,我居然讚得出佢年青,搞到佢鬼死咁開心.但問題係......點解我醉左都唔敢同Hannah傾計0架!!?!?唉,我真係冇用......
um.....同埋,我又真係搵唔到Hannah張相,Perry, 算你唔好彩啦.

2 則留言:

Unknown 說...

Happy New Year, dad...
all the best in 2009, n five d come back na!!!

B.Y. 說...

經濟唔好,有志難伸,有意難返呀