2008年12月16日星期二

公司派對


由舊公司帶我過來的上司/朋友: 卜.曉治(係咪好白痴呢?)
條死仔成晚話我似Kill Bill入面的殺手88......


上: 工程知識淵博之極的約翰.渥斯
下: 工程部的大佬,我永遠都睇唔穿佢諗乜的盧.偉臣


上(由左至右): 成日背後講我閒話的仆街加利.米殊尼;同佢同撈同煲的麥克.柏格利;我部門少數睇我台氣又傾得埋的保羅.偉堅遜(佢有d似拉丁人,老婆都幾靚,不過有冇搞錯,話我似Gok!?!?!);名字不詳,已退休,但唔知點解最後拉住我傾左半粒鐘......
下: 我阿頭,正一撚屌,縮骨到暈,好適合去香港做高官的奇夫.薜頓


上: 影得太暗又朦.她(單獨坐者)就是傳說中的極品: 天使面孔,魔鬼身材(唔係講笑,最少有C,但腰圍必少於23吋!!!)的漢娜.犘斯利
下: 我,難得我著得好好睇睇,出返次鏡啦!(但依然為了那句:" Do you know who is Gok, you look like him"而想殺人......)

連續去了部門和公司的聖誕晚餐,都出人意料地盡興而歸.因為我平時同佢地實在冇乜兩句,以為會悶死一晚又一晚,點知又ok有野傾播!兩次都證實飲左酒之後的我英文對答如流(但點解唔飲酒就講到一舊舊???).同埋,原來我交際手腕都幾強,而且十分政治化.周一返公司發覺很多人都對我另眼相看(最搞笑的係我醉左都居然識曲筆讚人地老婆後生,條友同我講I've made her day囉)
咁,我留0係山區同班村民做廠佬做乜?返香港做條政棍好過啦......

7 則留言:

k.man 說...

sorry. 真係好似殺手88,,同gok,,,=p

又,你返香港過到interview而又無即場反檯屌人先算啦.

k.man 說...

講多句,新髮型好有效果, 你有無係蘋果睇黃偉文篇"新 「 一 九 界 」 時 代"?

team JC 說...

gok 個鼻豬膽0的, 個屎忽圓渾d...
咁, 你有無同 hannah 講 'i can teach you how to look good naked'?

哈哈哈哈哈, 日本妹令你潮到 wyman 都另眼相看?

B.Y. 說...

我真係唔似佢地呢......難得我著得肆正d,比下面好播~~

唔駛teach啦,佢身裁,已是無可再好的地步!

日本妹?

匿名 說...

几好睇戲丫個頭, 起碼唔洗十年如一日嘛. 有頭髮時就把握機會玩下啦, 唔係到時甩洒頭髮髮線向後面偏左移, 就唔九一都唔得啦.

啦星, 影相又唔影得好啲, 又冇頭又冇身又蒙又鬼死咁遠, 叫我點睇佢有几好几靚呀!!!

k.man 說...

wahaha,,竟然連perry都串你,,亦講左個真理,,

頭, 唔洗, 十年如一日.

YEAH!!!!

naruto 說...

第一次嚟!
公司咁開心,好事呀