2009年2月4日星期三

又被人(艾安娜)踢的: 隨抽即播

規則1. 求其將個播放列轉做隨機
2. 用"下一首"去回答每條問題
3. 無論個答案幾狗嗡,都要寫低每題的答案
4. 踢十條友
5. 比人踢的咪做返同一樣野囉
6. 尋開心吧!

如果有人問你: "你ok嘛?" 你會點答
音樂軌第九(保羅.奧勤福) <--喂,呢首我冇入歌名,唔知叫乜播

你點形容你自己?
一股血沖上頭 (凍玩合唱團) <--都0岩0丫

你鐘意異性d乜?
身外情 (黃耀明) <--即係戴綠帽??

你老豆老母點睇你?
愛到發燒 (林子祥) <-- 0下???唔係掛??為何你的纖腰,小得像辣椒???

你平時會諗d乜?
N軶UNS (墮落系統合唱團) <--亂碼,但應該係荷里活0個隻碟

二加二係乜?
碧比仔爛拍混音2001年4月比安歷現場音樂會(化學兄弟合唱團等好鬼多人) <--- ????????

你覺得你老死係點?
派對0係呢度呀 (DMX) <--- 嘩,呢首好鬼CHISOC 0即???

你的人生故事係乜?
千年女皇 (梅艷芳) <--- "可否叫咀巴休息一會" (!!)

你大個仔想做乜野?
湯祖的鬼 (強暴對抗機器合唱團) <---乜首首都咁九唔搭八0架

你對住你愛的人會做乜諗野?
點火者 (傳奇合唱團) <---無奈地...都有點對題......

你結婚會跳乜舞?
制服XXX(日文字)之強精中出 (五十嵐) <--- UM...唔好意思,我D咸片同埋音樂放0係同一個FOLDER...

你葬禮會播乜歌?
月亮之舞 (夜空許願合唱團) <-- 都幾好0丫

你嗜好/興趣係乜??
拜你 (肥仔瘦) <---拜神麼?

你驚乜野??
我唔想合埋隻眼 (飛行史癌夫合唱團,但唔知點解顯示出黎會係沈思合唱團,D野成日都錯0既??)

你最大的秘密係?
我個名係乜 (窺探的狗狗) <---咁事實好少人知我真名的

你而家想要乜?
椰子 (哈里.尼爾遜) <--- 我要椰子來托七呀?????

你點睇你的朋友?
邊個都唔係 (茂利紋身) <--- 喂,唔係呀,我好睇重朋友0架!!

你會點貼呢篇野?
救我,我0係地獄呀!! (九吋釘)


之後的遊戲應該係估返D英文歌同樂隊其實係乜...

2 則留言:

k.man 說...

笑死。

匿名 說...

你D答案笑死我!!!