2008年10月16日星期四

雜記

1. 摘自十月十五日 蘋果日報 陶傑的黃金冒險號

"股 市 穩 定 之 後 , 經 濟 會 蕭 條 一 陣 , 這 是 吃 藥 的 副 作 用 , 沒 有 事 的 。 一 定 不 會 是 中 俄 兩 國 上 位 ─ ─ 這 兩 個 國 家 , 學 人 家 玩 股 票 金 融 的 資 本 主 義 , 最 多 只 有 十 年 。 一 個 上 海 人 , 才 剛 開 船 去 了 一 趟 崇 明 島 回 來 , 就 說 比 一 個 荷 蘭 人 更 懂 得 航 海 , 你 敢 乘 他 的 船 嗎 ?"

淺見.

中國我就唔敢包,因為如我一早所言,中國距離歐美這兩個大市場太遠,現在油價上升(雖然近期已回落),運費大增.一個由中國運去美國的標準貨櫃的運費由2000年起已升了三倍,如果拉丁美洲或北非稍為爭氣的話,要趕過中國前頭實在不難.中國的"世界工廠"地位其實岌岌可危.

但俄羅斯呢?它擁有極豐富的天然氣資源,還有石油,白金,鋁,鈷,和鈾原素.在這末世紀中誰擁有資源誰就是王,推動時代巨輪的不是科技,而是資源.沒有資源的話,什麼科技也不能執行呀!再者俄羅斯不是伊朗或伊拉克,美國夠膽找籍口向俄羅斯開戰嗎?當然不敢!現在北冰洋主權之爭甚烈,俄羅斯在金融海嘯上支持冰島可增加她在該地區的影響力.如果俄羅斯能控利北冰洋的話,天然氣是其一,北冰洋逐漸溶化後新航道的控制權是其二.

英國的傳統球會,倫敦的高級住宅幾乎都被俄羅斯和中東人買下.英國的富豪呢?卻一個個倒下來呀,你看看Mike Ashley?醒下啦,傻仔!

2. 英國人是阿Q得可愛的.尋日英格蘭贏了白俄羅斯,傳媒和同事們又勁煲英國而家點勁點勁,朗尼又點樣legend.大佬,白俄羅斯炸!你贏左法國德國意大利先講啦,唔該!

另外英國的球迷又係搞笑的,記得以前BBC訪問過一個球迷,佢話: "The club should be win as many trophies as possible to give us pride, not aiming for earning money!" 大佬,唔為賺錢,做乜花一百幾十億去買個球會呀?為了你的pride?If you want to get some pride then you should work your ass off and gain it yourself, not depending from your country, friends, or football club, mate!

3. 香港人,真係輸打贏要,乜都怨一餐.迷債持有人(我唔覺係咩苦主)要全數回水,失業的又話要加綜援,返工的又要最低工資,老年的又話要加生果金,存款於銀行的,又要政府全包風險.全部人,卻又話要減稅!我想問,錢從何處來?香港幾時發現油田?請告訴我.

好啦,加生果金,不過要審查個人財政.咁梗係啦,人地唔審查,傳媒又話某某富豪呃生果金,政府監管不足!而家查,又話政府侵犯人權,蝦老人家!大佬,即係點都死的0即?

4. 上網睇過半集蘇民峰的旅遊節目,想死!一個扮識野,幾個扮大鄉里,請問旅遊節目的方程式係咪一定要咁,幾十年不變?好心啦......

跟住睇吳彥祖,李燦森,maggie Q等拍的節目叫chiseen,擺明抄jackass,有d玩法仲係全抄照做一次,好心啦......

再睇鄭大班的也文也武,想質葉劉,一個重點來來回回重重覆覆幾十次.傻仔,比晒位人地點諗計甩身啦!你學下人地BBC啦,就算係娛樂為主的Chris Moyes,一個重點係一擊即中講完就收口,因為唔想比時間你諗,等你er.....um......0個時尷尬呀!

不過葉劉又真係笨,咁都甩唔到身......唉.香港人就係咁,以為乜野答到模凌兩可面面俱圓就叫做叻.其實好多時,一嗚驚人先自認衰仔,又或者一句到尾死口唔認,反而更易甩身呀!

再大鑊的仲要講我睇一周刊今期李克勤的訪問:

"大 班 ( 鄭 經 翰 ) 鬧 我 擦 鞋 仔 , 最 好 笑 係 , 鬧 完 , 有 日 他 在 馬 會 遇 到 阿 倫 說 : 「 你 同 克 勤 講 , 我 呢 做 節 目 … … 」 於 是 我 睇 佢 唔 起 , 你 鬧 我 唔 緊 要 , 你 要 有 立 場 呀 ! 於 是 我 更 加 肯 定 自 己 要 有 立 場 。 "

唉,算啦,鄭大班喎!?嘿!

5. Banksy真係藝高人膽大!玩開stencil的佢,居然玩free style,仲要玩素描筆觸,真係唔到你唔服!

更厲害的係佢點樣走上去噴0架??幾層樓咁大,又要一晚(甚至更少時間)完成,點樣噴呢?用吊船?定爬梯?完全不能明白!!

另外,這幾年連香港都學人搞裝置藝術了,不過很多根本全不明白,有d仲係老抄.不如睇下班克西先生又點樣示範乜野叫installation?

更多:

http://thevillagepetstoreandcharcoalgrill.com/menu.html

沒有留言: