2008年10月27日星期一

雜記

1.在倫敦總是花錢的.吃吃喝喝不在話下,今次還買了三件American Appeal,好彩夾埋都係62磅.不過之後在Liberty看上了Viktor & Rolf的紅白直間恤衫就貴了,要235磅.當然,我忍手沒買,看看聖誕有沒有大減價吧.
2.看了利物浦近幾季最精彩的一場球賽.尤其下半場難能Rafa冇死守而主動進攻,短傳滲透極之出色,發員淡定而自信,實在令人十分振奮.利物浦終於都返來啦!

3. 車路士的教練Scolari實在坦率得可愛.跟摩連奴的屎忽完全相反,上幾場記者問佢某一球己隊應否獲判十二碼的時候,佢居然答: "唔應該,我覺得0個球波冇問題." 真係誠實得可愛.
同埋,我想問,黎根呢個角色係咪照佢個樣畫出來0架?一模一樣0既?

4. 港股直趺落底.最初我說萬二已經比人話我痴線,而家萬一.有人甚至說會趺到七八千!唔係掛?係的話倒是一生難遇的良機呀.可惜,我冇本,否則老虎都買港交所(0388),之前我估70蚊入,而家都62蚊了,如果去到50......
我唔明點解我老豆要咁驚,四叔隻艇比你大隻得多啦.佢都未跳樓,你駛乜驚?
5. 落完倫敦上黎,病到七彩......老啦,真係唔可以玩咁盡......

1 則留言:

匿名 說...

b, sorr 呀, 老點左你去另一間羊城, 做左羊牯, 我池0的得閒d 上多0的黎丫 ~
不過件綠色 jumper 真係幾好睇. 當然, viktor & rolf 也好. 尋日我見到幾件 vannessa bruno 同 paul & joe 0既 cardigan 同 coat 都好令呢..不過, 價錢仲靚.

無左 mourhino 0既英超始終失色不少.

p.s. please have more vegs,less alcohol for ur health's sake <3