2008年10月14日星期二

在波爾多沒喝過Rothschild

首先要說說很多人都將波爾多(Bordeaux)讀成Bor-er-dors,包括初到貴境的我.我相信大家都是受譯音所累而讀錯的.幾日以來學會正確的讀法應為"薄都",廣東話應譯為"博多"(我知,日本有個博多嘛,咁叫"博都"囉)

我對波爾多的印象是很靜.十分奇怪,明明街上很多人,人人都在說話,但卻聽不到什麼聲音.不吵耳的城市,悠然而生,她不是個多姿多采的城市,也不是一個懶洋洋的城市,可以說沒有什麼特色,卻令你覺得蠻舒服的城市.河邊每星期都有Sunday market,有魚市也有熟食.生蠔不錯,波爾多附近是產蠔區,錯不了哪裡,不過多食生厭.檔仔的炒蝦落很多香料,很惹味.最好食反而是燒雞,你見到最多人排隊那檔就是.排好鬼耐,而且賣晒就走人,不過實在好好食,肉嫩,多汁,雞肝惹味.因為這家人標榜的是四個月大的走地雞,而法國的走地雞一定掂,我在英國有錢時也買呢!
這個古董唱片(其實係卡片,原來有點像music box)機的主人好搞笑,一路攪一路唱.佢之後仲叫左我去幫佢攪機添. 這個細路係咁叫我影佢相,真可愛.他父親以前是法國駐馬來西亞大使,所以說得一口流利英語.自由世界的確不同,你試下影中國大使的子弟?隨時告你偷取國家機密!

這幾個像栗子的東西是法庭,玻璃的外牆是代表法律的透明度.咁,點解個栗子卻是密封?Phaidon的The world Atlas of contemporary world architecture都有提及,去到,又不覺得怎樣.

這間L'Entrecote天天都排長龍,晚飯時間直頭係打蛇餅咁排.入面冇餐牌,只得一味就是這個牛仔肉同埋任食的薯條.天呀!牛仔肉極之美味,嫩滑多汁肉味豐腴!果然有道理!

又可以放在我的全球五十大了!


細個做過很多年巴士迷,咁爆的巴士,倒係第一次見......(攝於Loudres)

p.s. 在波爾多每天都開一支紅酒,有平有貴,都是出乎意料的好飲和難飲.鬼唔知LaFite同Mouton Rothschild正咩?有錢先得0架?有錢就薛海琪,冇錢就薛家燕呀!

2 則留言:

匿名 說...

i miss our times in holland and spain ><

B.Y. 說...

不懷念摩洛哥嗎......?
嘻嘻~~下一站是哪裡呢?