2008年9月1日星期一

永不失敗的幾道菜

留得0係英國三五七年,一定有返幾手廚藝傍身.因為英國佬的廚藝屬世界頂級,佢地有能力令根本很難整得難食的野都變得不能入口.例如炒到糊了的炒蛋,或者十二成熟的牛扒等等.叫中國外賣又成日食到d鬼佬中餐,乜野都sweet and sour,想死!最弊佢地做壞手勢,連乾炒牛河都炒到一拔野咁,點食呀?

求人不如求己,以下幾度菜,點整都好難會難食,大家可以試下:

1. 蝦仁炒蛋.

第一件事記住唔好買熟蝦,死梗.第二,買急凍蝦同埋去櫃台度買的蝦完全冇分別,因為後者只不過係將急凍的解左凍咁解,但賣得貴d,搵笨!第三,唔好迷信馬莎,星記,最好的蝦(除非你去billingate買)係tesco的急凍蝦,產自洪都拉斯,耐唔屎仲有買一送一,堅!

好.將蝦解凍,唔駛挑蝦腸0架啦,side氣!用丁咁多麻油同少少紹興酒醃就得,唔好落鹽,廢事出水.蛋,用organic的係香少少,有farm shop的更好,落少少鹽,少少雞粉(即係味精)打暈.

落油,唔好怕肥,唔好孤寒,一孤寒就唔香.猛火燒到佢出煙咁滯跟住落蝦,三扒兩潑拋拋鑊(可能會搶火,因為紹興酒,唔好驚,因為好型)就半熟.趁佢剛轉色時就落蛋,三秒後(唔好多過五秒)熄火繼續炒.幾時上碟隨你,不過半生熟有蛋汁最正!

2. 搖柱籮蔔雞湯

紅籮蔔(carrots),六至八條,一條切三四粒左右,organic與否唔緊要,我食唔出,不過要批皮.搖柱,大量,至少八粒,凍水浸過夜,之後搣絲.雞一隻,tesco完全唔掂,馬莎唔錯而corn feed或organic與否分別唔大,最有味係星記的一隻法國雞,名字記不起,但法國入口的只此一款.貴,但很有味,要好食就唔好孤寒,你去食餐麥記都唔只呢個數啦!

雞斬半,切去肥膏(我自己飲就老死都唔切),剪左帶毛的皮(即係近屎忽附近0個d去唔淨的毛呢),斬甩屎忽(有d人鐘意留返件脾翼煮多餐,我個人唔讚成)

之後,基本上就係一二三泵晒入去死煲爛煲,最少六個鐘,記住睇水,唔夠就加.

一晚飲唔完,而你又住hall包晒水電gas的話,就加雪耳煲個他媽的二十個鐘.唔係講笑,二十個鐘後雪耳溶晒,軟骨溶晒,法國雞後勁依然凌厲,繼續出味.到時飲羹咁飲,好飲得要命!

3. 白烚蟶子

材料: 一架車.首先你要有架車,晨早五點幾渣出london billingate market先買到好蟶子.試過0係nottingham同birmingham market買過,篤極唔郁,完全唔係0個回事.

入門口打橫第三行一轉入去0個檔有個中國籍靚仔哥哥,頭髮濃密冇死錯人.蟶子英文叫razor clam,通常一扎十磅.d蟶子長過你支野,買一扎夠食死兩個人0架啦!

買返黎之後用個水盤開水,勁落鹽(真係勁落勁落0個隻)等佢吐沙,差唔多換三盤水到就吐得七七八八啦.之後就簡單,唔駛醃,唔駛湯底,乜都唔駛,燒一煲水去烚(打邊爐更佳)就得.記住,寧生莫熟,一熟就韌.半生熟時一咬爆出甜汁,不羨仙人(當然,有白酒更好,推介紐西蘭的Oyster Bay,冷飲一流!)

當然,你可以用白酒洋蔥煮都得,不過煩d囉.況且打邊爐咁食一隻烚一隻最能掌握火候,一煲過好易有d太生有d太熟(因為太大隻,你屋企又好難有咁大個煲,有咁大個煲都冇咁大個火).

4. 煎牛扒(羊扒lamb chops更妙!)

去steakhouse叫medium rare比十二成熟你?自己煮好過啦!去TGI Friday's叫一客成十六磅,去waitrose買兩塊dry aged都仲得!個人認為只要係頂級0個隻,tesco,星記,馬莎分別都唔大,尤其以我這個食得極生的人而言.基本上dry aged sirloin steak好難死得錯人.

牛油反而講究,Ozzy賣0個隻"you can't believe it's a butter"同金裝President完全係兩回事.人造牛油同真的牛油冇得比!試過最好係星記的Normandy sea salt butter,內含虛榮.切一大舊牛油,又係0個句,唔好怕肥唔好孤寒.慢火慢慢燒熱佢,一大火就變黑0架啦 !牛扒先前用海鹽同大量的grounded black pepper (用埋steakhouse pepper都得,隨你)醃三兩個鐘.當牛油起泡時就可以落半扒,一落就轉大火,用個產咁佢d肥膏迫d油出黎.一面轉色就去第二面,當另一面都轉埋色就搞掂(呢個係我的食法,基本上極接近生食,咁想食熟d咪轉返中火慢慢煎囉!自己煮就係想自己控制嘛!)

食牛扒好應該配紅酒,有隻星記有售的澳洲酒"乜鬼100" (我成日唔記得個名)極好,七磅四九唔算貴但從不減價.大路d,gallo family飲唔死人,penfolds好d不過又貴一d.女仔唔飲得,就買sangria啦,西班牙果汁酒,盛惠一磅九九,平,易入口,冇得彈!

羊扒基本上係同一道理,不過唔用牛油而用橄欖油而已.羊扒,尤其係lamb chops,點煎都唔會難食,如果你可以整到難食的話,恭喜你,你已經成為英國永久公民了!

3 則留言:

匿名 說...

hahaha seems like you are quite the cook! But you know... there is good food in England... but I think they are all in London...

Unknown 說...

我去英國又唔見你整比我食 =.=

B.Y. 說...

quiny: 比較係需要相對的.茶餐廳對fish and chips.鏞記對St John's等.
如果好食的東西只限於London某幾間餐廳的話,就等如你看見香港有李嘉誠李兆基,就說香港人都是富豪一樣呢.

阿女: 上次匆忙,下次再來會煮返兩味啦