2008年9月9日星期二

鮑魚彩劵,惠澤社群

你地有冇諗過: 如果我係霍震霆的朋友就好啦,有乜事有人關照,就算冇直接得益,介紹份好工比我都好0丫!


有諗過但冇機會?唔緊要!霍震霆就冇啦,馮振庭就有一件!

"嘩!條友長期糧尾!識來有撚用呀?"
說話就又唔係咁講啦.陳振聰起初夠兜踎啦,係咪先?你唔比我第日遇著個翻版小甜甜0架?

拿,就係咁,小弟實在太喜歡小克的聾貓啦!佢近期0係香港又有個展覽播,跟住又出左好多product啦播.咁我又唔0係香港啦播,去唔到展覽又買唔到佢的野啦喎......


真係好鬼得意,好鬼想要呀!拿拿拿,就係咁.今日你投資一百幾十買以上其中一兩件野比我,他朝如果我成為第二個李嘉誠或李家誠,劉巒鴻或劉巒雄的話,我一定會醒野過你播!你諗下?一百幾十蚊就可以搞珠啦播!中獎機會同獎金點都大過六合彩先啦!今日你買件小克,聽日我送層大樓比你,係咪好值搏先?



另外,小克原來都幾靚仔播!阿德都唔係咁肥0即?做乜成日畫到自己真係肥仔一名咁呀?

2 則留言:

匿名 說...

bunni likes bunny!

he aint fat, only if you're comparing him with the supersize me

:D 說...

我鍾意楊學德多d