2008年9月12日星期五

搵笨菜

人在香港,如要外出用膳,我例必選擇中菜(粵,滬,川,閔,京,魯,潮不拘).何故?因為水準高而價錢廉宜.香港人崇洋崇日得緊要,在香港食西餐和日本料理貴得驚人,而且混水摸魚者甚多.搵笨搵得多,學精了,就不要再碰.

不過多得傳媒吹噓,很多不知所謂的餐廳仍舊在欺客.記得多年前到過銅鑼灣的stonegrill食牛扒,牛
扒肉味淡又過熟,埋單兩人居然過千.翌年不服氣,到了SOHO那邊的stonegrill再試,依然不過矣矣.


更離譜的是前兩年跟大頭到銅鑼灣一間飲食男女內介紹的日本餐廳吃什麼立魚火鍋.媽的!幾片春袋般大的魚片和一堆雜菜,居然要六百幾埋單?更令人氣憤的是"湯底"居然是清水!!兩個人六百幾蚊食個火鍋居然連湯底也欠奉!?結果食到你眼望我眼,大家口淡淡.


然後,今期的飲食男女介紹一間法國餐廳Le Champignon 的La fruit de mer.此菜是我在尼斯時最愛食的,食得多,就懂比高下.先別論材料新鮮高低,我在紙上看不出,但份量真是可憐的少.


內文是如是說:

特 級 海 鮮 拼 盤 $680足 夠 二 人 享 用 , 有 半 隻 覺 蟹 、 兩 隻 Belon0000 、 大 蜆 Cherry Stone 、 翡 翠 螺 和 甜 蝦 , 鮮 味 滿 瀉 。 ( 額 外 加 半 隻 蟹 $180 )

如果換著我,會這樣寫:
AAA cup海鮮拚盤$680,足夠兩位小童享用(0-3歲).半隻覺蟹正在找尋另一半,兩隻Belon 0000相依為命.四隻cherry stone感覺冷清,卻已是碟上的多數黨.三隻翡翠螺壓在覺蟹之下,討論著食客怎樣玩"二人三螺".甜蝦躲在覺蟹背後,逃避正在捕捉它們孤清晚景的鏡頭,堪輿甜蝦,境況堪虞. (覺蟹用眼神懇求食客加多一百八十蚊,讓它與生命中的另一半重聚)

大佬!一隻蟹,兩只蠔!!兩只蜆,三數隻翡翠螺,零星的甜蝦,連黑色那隻細螺及小蝦也欠奉,何來正宗!?足夠兩人享用?我一個人食十份都仲得啦!大概那兩人是吃麵包吃飽的.更搞笑的是額外加半隻蟹$180.半隻蟹!?多麼的寒酸呀!!??其實這種睡眠蟹產量多價錢平,你到高當超級市場waitrose買才三磅七五,六十蚊港紙一隻.你到billingate market買更平,你到法國買,更更平......半隻蟹$180,寒酸得來,食水何其深!!!
在尼斯,一個普通size的la fruit de mer應該是這樣的(其實也算細了,網上找不到更好的照片)索價30到40euro.King size的也不過是60-70euro(連龍蝦,同埋你食食下會覺得冇可能食得晒的蠔).名店如Boccaccio索價100,但我未有能力試過(但那裡的其他菜出色得緊要,是我心中十大餐廳之一,改天再談)


我知道,我是很幸福,經常有機會跑到外國食.不過現在來往歐洲機票很平,兩個人食少幾餐搵笨野,已經夠來回機票到法國肆食一星期.不過他們在香港常食這些搵笨菜,放假跟團到法國卻多數食唐餐,你說怪不怪?

一千蚊,兩個人到鏞記食死你都仲得呀(鮑翅除外)!咪比人搵老襯啦,香港人!


(當然,我都知十中有九去呢d餐廳的都係為溝女啦.唉,女唔係咁溝0架......)

沒有留言: