2008年9月17日星期三

雜記

1. 如果人在香港,每年的中秋節例必跟五尻到淺水灣飲酒聽歌睇美女.點知原來而家香港的人咁惡,播歌大聲都要搞到開片打死人.d歌唔0岩聽0即,咪播第二首囉,反正我地包羅萬有,由metal到house到acid到trance到folks,classic都有,連八十年代陳百強張國榮譚詠麟李龍基都有,梗有一隻大家0岩聽掛?

據聞兇器是一樽蜜糖,不知會不會是正冬蜜呢?又,唔知政府又會唔會因為今次事件,要求蜜糖供應商全面回收玻璃樽裝而改用膠樽呢?你知而家政府幾咁敏感0架啦......

2. 美資大行執笠令到股市直線下滑.好0丫,趺到咁上下就有機會入貨啦.個人認為趺到萬五至買,再保守d,等到萬二仲好.我總覺得今次唔係咁簡單.

3. 新聞話好多banker冇工做,好沮喪好慘云云.講真,我真係有d心涼.大家都係大學出0黎,點解佢地出黎搵五萬我搵萬五都冇先?如果冇工業冇生產冇工程佢地又點有得投資?係,我知佢地工作辛苦,但辛苦的程度,知識的差距三四倍咁大呀?

不過如果真係全球性經濟蕭條的話,我回港的日子又要押後了.呢份工冇乜好,最好的就係完全唔受商業市場影響(我公司的產品多銷售到大學,實驗室,研究所.通常都係政府撥款資助的),係淡市中良好的避難所呢.

4. 最近個個都講CERN.講真,佢地的理論我真係半點都唔明,又有d覺得都唔知係唔係老吹.例如話如果做到超越光迎的話就可以時光倒流,邊有可能呀?唔通在世間某個地方某個空間又會有一個我同時進行中?咁點樣同時有兩個我呢?歷史的我同而家的我又點分呢?每年一個我?定每秒有一個我呀?每第一個的話,咁一日咪有86400個我0係唔同的軌道上同時進行?

我又唔明,一粒細過頭髮的質子,同另一粒細過頭髮的質子,點解撞起上來可以有十萬度高溫????個能量係來自個物質,定係速度???

算啦,我真係唔係理科人0黎0架......雖然我係工程佬......

5.有個朋友引述這麼的一段話:

我覺得,傳媒與受眾;政客與選民,從來都係亙動0個播,不存在雞先定蛋先的問題.

於商業角度而言,傳媒當然選擇受眾喜歡的產品.另一方面,受眾亦會被傳媒的產品而影響.

既然如此,先生你在怪誰?

個人而言,我從來都唔多睇獎門人,同樣覺得無線師奶劇戇尻白痴無聊唔好睇,但我唔會話低級或高級囉,亦唔認為有乜唔妥.

你個人喜好係乜係你的事,但你冇資格去評論乜野低級高級.級數,係你主觀的意見.收視,係客觀的數字.周星馳玩屎尿屁,粗口諧音,意淫又歧視同性戀,咁佢低唔低級?

香港低級?講英國呢?Big Brother很高級麼?Little Britain又很高級麼?

難道你真係想香港夜晚黃金時段播BBC Prom?定係播名畫鑑賞?Planet Earth?餐飲禮儀?你想個收線仆直就即管播.

先生唔知有冇睇電視劇?佢有冇發覺無線劇集,永遠主角都會將心裡的說話講出來,睇信時寄件人又會讀出內容,幻想的場面鏡頭會變得朦朧,過去的回憶會用黃色濾鏡.童年回憶仲離譜,修哥會扮學生哥呀陰功!

點解要咁?因為大部份的觀眾係師奶,而唔係你地d文化人呀!無線的劇永遠都係白痴都睇得明,劇情永遠都係人估到.不求高深,只求傳真,只因為師奶們冇你地d文化人咁聰明,而唔係創作人"得咁多料"呀!

好啦,你話獎門人什麼意識不良,危害下一代?我想講,睇得最開心的係師奶同細路仔囉!師奶都未群起投訴,你這個道德佬又來投訴個屁?

講真,你話男人評論女人身材係侮辱,咁女人評論男人身材又如何? "嘩~你對車頭燈好勁呀!" 跟 "嘩~你個胸肌真係可以做枕頭呀!" 又有乜分別?

世上有種男人就係咁,佢先天條件麻麻,後天又缺乏風趣幽默,成世都冇女埋身而自號清高,心底裡又唔抵得人地.結果佢就係咪都企0係女人0個邊度大叫女權,保護女性以爭取支持.

這種人,通稱叫道德佬.

沒有留言: