2008年9月2日星期二

雜記

1. 我個人要的野,其實真係好簡單.好似0黎緊兩日會到Birmingham做Soildedge training,由於屬於公務關係,故此可以囉架公司車來用.之前用親公司車都係estate款的舊版Mondero,行左差不多廿萬公里,梗係比人渣乾渣淨.可能因為今次愛來見人,所以安排架新的行政級Mondero,仲要唔係diesel,勁好渣.一比就去,兩腳就上六十(mph),同我架爛鬼VW POLO完全冇得比.

但其實,Mondero真係中價車0黎0架炸播,同阿Bob的AUDI S6,老闆的BMW M5邊有得比?唉,所以咪話我個人要求簡單囉,有架正正經經的Mondero就好開心0架啦,不過我連呢架中價車都買唔起,唉......

不過咁,0係英國,Mondero係路上最惡,乜野波子Aston Martin完全冇得比.因為Mondero基本上係代表住公司車!!即係話,架車唔係我的,who gives a fuck!?睇下你怕揩花定我怕揩花0丫0拿?

又一次證明,私有產權,係極之重要的......



2. 今次同一個叫Steve Cooper的同事一齊去training,條友個樣真係好鬼designer,不過同佢好似冇乜兩句咁,一來我英文差啦,二來我又唔係太認同佢set up的system啦.我做野0個度的engineer分開standard同埋specials,前者負責現有產品的product development同埋新產品的開發,我地specials的就做d customer orders.呢位Steve係standard的project manager,由於我好快做完手頭的野,又要OT呃飯食,所以有時都會做埋佢地0個邊的野.做過先知原來佢地0個邊乜Q都要填form,九千萬樣 documentation.好似你要改一個零件的尺寸咁,你先要填一張叫product change request(PCR)的野,入面有九千個問題問你,包括點解要改呀?影響到邊D parts呀assemblies呀?影響到邊個部門呀?對成本有冇影響呀?等等的問題,但其實絕多數的request只不過係張一個窿由A點移到B點之類的簡單野.

之後就要比張form個project manager去approve,approve左就再填張Product change note(PCN),又係九千條問題,但其實通常都係口頭問左得唔得先填,咁先前填張request把鬼咩?

最搞笑係PCN問的問題同PCR的完全一樣,照抄一次!之後再加一D仲無聊的問題,例如你覺得要用幾多時間去改?跟住做完又要寫返最後你用左幾多時間去改.

然後PCN同PCR都要再0係EXCEL內登記,改完又要0係本parts register book度寫一次,然後再要改product card,之後再send去另一個department度改bill of material......

痴撚線,我試過用三分鐘改一個parts,然後用兩個鐘去做以上0個d野囉!

我以前舊公司,自己出個product change no.跟住改完圖改program,登記返0係個excel度咪得囉,從沒出過什麼錯.

過份管理,好多時候,真係比乜都唔管衰得多......



我懷疑,香港政府成日比人話歎慢板,都唔知係咪承傳左英國呢種傳統.



3. 0岩0岩有得0係屋企上網,感覺真係好.之前想寫d野都要0係屋企電腦打完要save落memory stock返公司post,麻煩之極.

不過可能而家通常放工寫少少的關係,累累地,都係寫口語好.年紀大啦,放工仲用腦,好鬼辛苦.

再者我又冇呀邊個邊個咁儂本多情,今天愛得肚子漲起,聽日愛到浸濕隔離,後日,直頭愛你愛到反晒皮......

我呢種人,都係返屋企睇下咸片好過.誠意推介http://www.punyu.com/完全無料,每日更新,單撈睇在線睇都得!旗下最正0個個女優叫五十嵐,樣靚唔造作,正呀!

沒有留言: